اطلاعات اولیه مربوط به ویزای کارگر ماهر فدرال


ویزای FSW یک ویزای کارگر ماهر فدرال برای متخصصان با استعداد با تجربه کاری در خارج از کشور است که باید به طور دائم به کانادا مهاجرت کنند. ویزای FSW – ویزای کارگر ماهر فدرال برای افرادی که به دلیل مشارکت کاری و توانایی های خود تصمیم به مهاجرت به کانادا دارند. نکته مهم: از 1 ژانویه 2015، واجد شرایط بودن برای درخواست برنامه کارگران ماهر فدرال از طریق سیستم ثبت نام سریع انتخاب می شود. این برنامه دارای حداقل پیش نیازهای زیر است:

جذب کار ماهر

ظرفیت زبان

تحصیلات

برای واجد شرایط بودن باید تمام شرایط لازم را داشته باشید. اگر تمام شرایط اولیه را دارید، ما درخواست شما را بر اساس موارد زیر بررسی می کنیم:

سن

تحصیلات

تجربه کاری

آیا درخواست شغلی قابل توجهی دارید؟

آشنایی با زبان انگلیسی و علاوه بر آن فرانسه

سازگاری (چقدر احتمال دارد در اینجا مستقر شوید)

این موارد بخشی از شبکه 100 نقطه ای است که برای ارزیابی صلاحیت های برنامه کارگر ماهر فدرال استفاده می شود. شما بر اساس میزان خوبی که در هر یک از 6 متغیر انجام می دهید، برنده ترفندها می شوید. نمره قبولی فعلی 67 امتیاز است. فاکتور تعیین بر ارزیابی مدارک شما برای برنامه کارگر ماهر فدرال تمرکز دارد. اگر در استخر اکسپرس اینتری هستید، ما از یک سیستم جایگزین برای رتبه بندی نمایه شما استفاده می کنیم. ما قابل توجه ترین متقاضیان جایابی را از استخر انتخاب می کنیم و از آنها دعوت می کنیم برای مسکن دائمی درخواست دهند.

تجربه کاری با استعداد به این معنی است که شما در یکی از این فهرست های شغلی طبقه بندی ملی مشاغل (NOC) کار کرده اید:

مشاغل مدیریتی (نوع تجربه 0)

آموزش حرفه ای (سطح توانایی A)

حرفه های فنی و تبادل استعدادها (شرایط B)

شما باید نشان دهید که در حین کار در شغل اصلی خود، به تعهدات مندرج در ماده شماره یک NOC عمل کرده اید. این شامل تمام بدهی های عمده و بیشتر بدهی های عمده ثبت شده می شود.

تجربه کاری با استعداد شما باید:

در یک نوع استخدام مشابه (دارای NOC مشابه) با فعالیتی که باید برای برنامه انتقال استفاده کنید (به نام شغل اصلی شما)

در طول 10 سال گذشته

کار با دستمزد (این بدان معناست که احتمالاً حقوق دریافت کرده اید یا کمیسیون دریافت کرده اید. فعالیت های بشردوستانه یا موقعیت های ابتدایی بدون حقوق اعمال نمی شود.)

حداقل 1 سال کار مداوم یا 1560 ساعت (هر هفته 30 ساعت). شما می توانید این را به چند روش انجام دهید:

  1. تمام وقت برای 1 حرفه: 30 ساعت در هفته برای یک سال = 1 سال کار تمام وقت (1560 ساعت)

  2. مقدار مساوی در نگهداری کم: 15 ساعت در هفته برای دو سال = 1 سال تمام وقت (1560 ساعت)

  3. تمام وقت با بیش از 1 شغل: 30 ساعت در هفته برای یک سال با بیش از 1 شغل = 1 سال تمام وقت (1560 ساعت)

برای یک کار تعمیر و نگهداری کم، می توانید بیش از 15 ساعت در هفته کار کنید اگر این به معنای 1560 ساعت باشد. ما ساعات کاری شما را بیش از 30 ساعت در هفته محاسبه نمی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای FSW – ویزای کارگر ماهر فدرال، بهتر است اطلاعات بیشتری را بصورت آنلاین کسب کنید. اکنون!

دیدگاهتان را بنویسید