امتیازات وزارت کشور در مورد “حق تعدیل شده چک های کار” در حال پایان است


اصلاحات موقت برای کارفرمایان که چک های حق کار را انجام می دهند در مارس 2020 به عنوان بخشی از برنامه های وزارت کشور برای مقابله با تغییرات در ترتیبات کاری در نتیجه ویروس کرونا (COVID-19) معرفی شد. این امتیاز در شرف پایان بود 6 آوریل 2022اما به دنبال اعلام دولت مبنی بر اینکه کارفرمایان می توانند از فناوری تأیید اسناد هویتی (IDVT) برای بررسی حقوق کار دارندگان پاسپورت فعلی بریتانیا و ایرلند استفاده کنند، این به 30 سپتامبر 2022 موکول شد.

تصمیم برای به تعویق انداختن تاریخ پایان این بود که به کارفرمایان اجازه داده شود تا به شیوه‌های کاری پس از همه‌گیری ادامه دهند و در عین حال اقداماتی را برای معرفی مجدد اقدامات برای انجام بررسی‌های حضوری اسناد یا استخدام IDSP برای انجام بررسی IDVT از طرف کارفرما انجام دهند.

از 1 اکتبر 2022، کارفرمایان باید یکی از بررسی های پیش از استخدام تجویز شده زیر را انجام دهند:

  • تأیید دستی حق کار بر روی یک سند فیزیکی یا ترکیبی از اسناد که توسط وزارت کشور تعیین شده است چک لیست حق کار
  • دفتر خانه تایید آنلاین حق کار (با استفاده از یک کد سهم تولید شده توسط یک کارمند یا کارمند بالقوه که دارای مجوز اقامت یا کارت بیومتریک یا وضعیت مهاجرت دیجیتالی است)
  • بررسی واجد شرایط بودن با IDVT از طریق خدمات IDSP (فقط برای دارندگان پاسپورت معتبر انگلستان یا ایرلند یا کارت پاسپورت ایرلندی)

دستورالعمل برای کارفرمایان در مورد ویروس کرونا

با انجام هر یک از این بررسی ها مطابق با رهبری وزارت امور داخلهکارفرمایان یک عذر قانونی دریافت خواهند کرد که آنها را از مجازات های مدنی محافظت می کند.

مجموعه آموزش الکترونیکی VWV Plus، قانون منابع انسانی و استخدام برای مدیران شامل یک ماژول در مورد ممیزی حق کار است. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت اینجا.


برای اطلاعات بیشتر در مورد حق تغییر کار، لطفاً با تام برت یانگ در ما تماس بگیرید مهاجرت تیم در 07393 148352یا اینکه فرم زیر را پر کنید.


دیدگاهتان را بنویسید