امتیاز وزارت کشور در مورد “حق تعدیل شده چک های کار” به پایان می رسد


بخش‌های منابع انسانی دانشگاه بدون شک از «تعدیل‌های موقت» قوانین مربوط به چک‌های حق کار که در مارس 2020 به عنوان بخشی از پاسخ وزارت کشور به ویروس کرونا (COVID-19) معرفی شد، آگاه خواهند بود. این امتیاز در شرف پایان بود 6 آوریل 2022اما به دنبال اعلام دولت مبنی بر اینکه کارفرمایان می توانند از فناوری تأیید اسناد هویتی (IDVT) برای بررسی حقوق کار دارندگان پاسپورت فعلی بریتانیا و ایرلند استفاده کنند، این به 30 سپتامبر 2022 موکول شد.

تصمیم برای به تعویق انداختن تاریخ پایان این بود که به کارفرمایان اجازه می‌داد تا به شیوه‌های کاری پس از همه‌گیری ادامه دهند و در عین حال اقداماتی را برای معرفی مجدد اقداماتی برای انجام بررسی اسناد حضوری انجام دهند یا یک IDSP را برای انجام بررسی IDVT از طرف آن‌ها درگیر کند.

در مال ما وبینار اخیر به روز رسانی مهاجرت برای دانشگاه ها ما از شرکت‌کنندگان در مورد قصد دانشگاه‌هایشان برای استفاده از IDSP برای انجام بررسی‌های صلاحیت اشتغال پرسیدیم. تقریباً 24 درصد از پاسخ دهندگان از دانشگاه هایی بودند که قبلاً مشترک IDSP بودند. بیش از 55٪ هنوز آن را در نظر داشتند، در حالی که نزدیک به 10٪ تصمیم گرفتند که از IDSP استفاده نکنند.

از 1 اکتبر 2022، کارفرمایان باید یکی از بررسی های پیش از استخدام تجویز شده زیر را انجام دهند:

  • تأیید دستی حق کار بر روی یک سند فیزیکی یا ترکیبی از اسناد که توسط وزارت کشور تعیین شده است چک لیست حق کار
  • دفتر خانه تایید آنلاین حق کار (با استفاده از کد سهم ایجاد شده توسط کارمند یا کارمند احتمالی که دارای مجوز اقامت یا کارت بیومتریک یا وضعیت مهاجرت دیجیتالی است) ea
  • تأیید حق کار با IDVT از طریق خدمات IDSP (فقط برای دارندگان پاسپورت معتبر بریتانیایی یا ایرلندی یا کارت پاسپورت ایرلندی) pl

با انجام هر یک از این بررسی ها مطابق با رهبری وزارت امور داخلهدانشگاه ها بهانه ای قانونی دریافت خواهند کرد که آنها را از مجازات های مدنی محافظت می کند.

مجموعه آموزش الکترونیکی VWV، قانون منابع انسانی و استخدام برای مدیران شامل یک ماژول در مورد انجام ممیزی حقوق استخدامی است. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت اینجا.

VWV Plus - کد رفتاری آموزش الکترونیکی برای پرسنل


برای اطلاعات بیشتر در مورد حق تغییر کار، لطفاً با تام برت یانگ در ما تماس بگیرید مهاجرت تیم در 07393 148 352، یا اینکه فرم زیر را پر کنید.


دیدگاهتان را بنویسید