نحوه یافتن شغل مورد نظر در استرالیا


اگر ساکن بنگلور هستید و به دنبال شغلی هستید که شما را به استرالیا بیاورد، به جای درستی آمده اید. در این صورت بهتر است با افراد مجرب کار کنید مشاوران مهاجرت استرالیا بنگلور. مراحل مختلف مورد نیاز برای یافتن شغل مناسب در استرالیا به طور خلاصه در زیر توضیح داده شده است.

اگر در مورد یافتن کار در استرالیا جدی هستید، بهتر است یک ویزای کاری با حمایت کارفرما برای خود پیدا کنید. در این صورت کارفرما به دلیل مهارت های کاری شما از آمدن شما به استرالیا حمایت می کند. پس از یافتن شغل مناسب می توانید برای ویزا اقدام کنید.این دومین نوع ویزا است که می توانید برای مهاجرت به استرالیا درخواست دهید. در این دسته بندی، شما باید برای یافتن مهارت های خود با توجه به دسته ها و زیرمجموعه های شغلی خاص مورد آزمایش قرار بگیرید. همچنین باید دانش خود را به زبان انگلیسی ثابت کنید. هر یک از دسته های شغلی شرایط خاص خود را دارد.

این مورد برای درخواست ویزا با امتیاز لازم است. EOI به بیان علاقه گسترش می یابد. اگر می خواهید توجه کارفرمایان استرالیایی را به خود جلب کنید، باید تکمیل و تکمیل شود. مدارک مربوط به معاینه کامل پزشکی پس از تاییدیه توسط پزشک واجد شرایط باید ارائه شود. در این مرحله نیز باید مهارت زبان انگلیسی خود را با کسب حداقل نمرات در آزمون های زبان انگلیسی مشخص شده ثابت کنید.

اطمینان حاصل کنید که مدارک فعلی شما با دسته شغلی که برای آن درخواست می کنید مطابقت دارد. این را می توان در وب سایت استرالیایی Skills Recognition بررسی کرد. دوره های بریج ممکن است برای واجد شرایط بودن و جذاب تر کردن نامزدی شما برای کارفرمایان استرالیایی مورد نیاز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید