Venturaworld Private Limited (Opc): آموزش در کانادا


تصمیم به ادامه تحصیل در کانادا در درازمدت یک پیشنهاد منحصر به فرد به شما می دهد. با توجه به زمان و مهمتر از همه سرمایه گذاری، به عنوان یک دانشجوی بین المللی می توانید از تمام فرصت هایی که کانادا ارائه می دهد استفاده کنید.

1. شما می توانید در حین تحصیل کار کنید: حق کار در خارج از دانشگاه تا 20 ساعت در هفته در طول جلسات تحصیلی معمولی و تمام وقت در طول تعطیلات تحصیلی برنامه ریزی شده.2. می توانید اعضای خانواده خود را به کانادا بیاورید: می توانید همسر/شریک زندگی مشترک و فرزندان تحت تکفل خود را برای پیوستن به خود در کانادا بیاورید. همسر/شریک شما می تواند برای مجوز کار آزاد درخواست دهد، که به آنها اجازه می دهد به کانادا بیایند و برای هر کارفرمایی کار کنند، در حالی که فرزندان شما نیز می توانند به شما بپیوندند.

3. شما می توانید پس از اتمام دوره خود مجوز کار پس از فارغ التحصیلی دریافت کنید: تحت برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی، بسته به طول برنامه تحصیلی خود می توانید تا سه سال مجوز کار دریافت کنید.

  • حداقل نمره 5.5 و میانگین کلی 6 در آیلتس آکادمیک [should have completed]
  • قادر به تأمین هزینه های دوره و هزینه های زندگی تقریباً 13 پوند در سال باشید
  • یک دانش آموز باید از طریق ایمیل [[email protected]] رزومه خود را با دوره ای که به آن علاقه دارند به ما ارسال کنند و ما می توانیم مناسب بودن دوره را بررسی کنیم.

    اگر علاقه مند هستید تحصیل در کانادا در این مسیر، ما می‌توانیم شما را در یافتن دوره مناسب راهنمایی و کمک کنیم و به پذیرش دانشگاه/کالج کمک کنیم. اگر می خواهید این امکان را بررسی کنید، لطفا با ما، یکی از بهترین مشاوران مهاجرت در بنگلور، تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 080-49016425 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید