CBSA Mobile Reporting (CRES/ReportIn) – مفهوم و ارزیابی تاثیر الگوریتمی [FRT]


یک سوال که همیشه در ذهن من بوده این است که چرا ما (هیچ) ارزیابی تاثیر الگوریتمی منتشر شده از آژانس خدمات مرزی کانادا را ندیده ایم. فکر اولیه من این بود که بسیاری از این پروژه ها ممکن است تحت معافیت های امنیت ملی برای افشا قرار گیرند.

به نظر می رسد که این پروژه ها ممکن است برای مدت بسیار طولانی در نظر گرفته شوند. ما در حال به اشتراک گذاشتن ATIP (شامل پیش نویس ارزیابی تاثیر الگوریتمی) برای پروژه 2021 هستیم که اخیراً مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. نقل قول پروفسور کریستن توماسن از اخبار جهانی را ببینید: اینجا و مصاحبه پروفسور گیدئون کریستین با سی بی سی: اینجا.

پروفسور توماسن با مهربانی ATIP را به عنوان بخشی از یک مقاله Op-Ed گروهی به اشتراک گذاشت که من با چندین همکار روی آن کار می کنم. من شخصاً قصد دارم در برخی از کارهای آکادمیک که انجام می دهم به آن اشاره کنم، بنابراین برای ارجاع شخصی (خودخواهانه تر) در آینده نیز به اشتراک می گذارم.

https://drive.google.com/file/d/1jPRxYgGocXGpwclmwe8oVaEteVpqWd88/view?usp=sharing

پیوند Google Drive برای کسانی که در دسترسی به پیوند مشترک مشکل دارند اینجا است: https://drive.google.com/file/d/1jPRxYgGocXGpwclmwe8oVaEteVpqWd88/view?usp=drive_link

CBSA Mobile Reporting (CRES/ReportIn) – مفهوم و ارزیابی تاثیر الگوریتمی [FRT] اولین بار در وبلاگ مهاجرت به ونکوور خوش آمدید ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید