آیا فراخوان میلیون‌ها میلیون دلار توسط دولت، ما را به عقب می‌اندازد؟


آنها قصد دارند درهای خود را در 31 مارس 2023 ببندند.

توسط دیوید کامرون برای محافظت از بخش فناوری بریتانیا راه اندازی شد. ملت تکنولوژی یک سازمان استارت آپی است که از رشد برخی از بزرگترین نام های بریتانیا در زمینه فناوری، از جمله Monzo و Deliveroo حمایت می کند. از مارس 2020، Tech Nation به طور جداگانه ویزاها را در دسته فناوری دیجیتال مسیر استعدادهای جهانی مدیریت و پشتیبانی می کند. کمک مالی دولت مورد بحث برای حمایت از برنامه ویزا به عنوان راهی برای کمک به این کشور برای تبدیل شدن به قطبی برای استارت آپ های جهانی استفاده شد. Tech Nation بیش از 6000 درخواست ویزای استعدادهای جهانی را از زمان شروع خود پردازش کرده و بیش از 3000 درخواست را پشتیبانی کرده است.

مدیران فناوری در سراسر کشور این تصمیم دولت را محکوم کردند و هشدار دادند که بسته شدن Tech Nation و تهدیدی که برای برنامه ویزا ایجاد می کند، یک شکست بزرگ برای بخش فناوری بریتانیا خواهد بود.

این برای ویزای استعدادهای جهانی و کسانی که به دنبال تایید هستند چه معنایی دارد؟

اکنون سؤالات در مورد آینده است استعداد جهانی ویزا Tech Nation گفت که حمایت از متقاضیان ویزا در این دسته را متوقف خواهد کرد (اگرچه مهلتی تعیین نشده است)، اما در این مدت به پذیرش درخواست های جدید برای تایید ادامه خواهد داد.
با توقف فعالیت آن در 31 مارس 2023، این امر برای افرادی که اخیراً برای تأیید به ملت فناوری مراجعه کرده‌اند و افرادی که در حال آماده‌سازی درخواست‌های خود هستند، ابهام زیادی ایجاد می‌کند.

متقاضیان باید در اسرع وقت درخواست های خود را ارسال کنند تا اطمینان حاصل شود که تاییدیه لازم برای ویزای خود را دریافت می کنند.

برای کسانی که قبلاً از طریق این مسیر ویزا دارند، تأییدیه احتمالاً پس از انتخاب ارائه‌دهنده جدید حفظ می‌شود. نمایندگان وزارت امور داخله اطمینان دادند که این کار را خواهند کرد “تمام تلاش خود را بکنید تا اطمینان حاصل شود که متقاضیانی که قبلاً در گلوبال تلنت شرکت کرده‌اند، به دلیل بسته شدن در معرض ضرر قرار نخواهند بود.

در حال حاضر، هیچ جزئیاتی در مورد فروشنده جدیدی که در آینده وظایف تایید Tech Nation را بر عهده خواهد گرفت، وجود ندارد.


در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به کمک در زمینه مهاجرت با ما تماس بگیرید مهاجرت تیم، یا فرم زیر را پر کنید.




دیدگاهتان را بنویسید