بدون مشکل مالی – هزینه های مهاجرت هنگفت در افق است


این مالیات که برای حمایت از افزایش دستمزد بخش دولتی معرفی می‌شود، با افزایش هزینه اضافی بهداشت مهاجرت (IHS) که توسط همه متقاضیان ویزا پرداخت می‌شود و همچنین دستمزدها، هزینه‌ها را برای کارگران مهاجر، خانواده‌های آنها و کارفرمایان حامی به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. ، ویزاهای بازدید کننده و تحصیلی.

به ویژه، دولت در نظر دارد:

  • IHS را از هزینه سالانه 624 پوندی به 1035 پوند برای بزرگسالان افزایش دهید، در حالی که هزینه کودکان را از 470 پوند به 776 پوند افزایش دهید.
  • افزایش 15 درصدی هزینه های کار و ویزا
  • افزایش هزینه برای سایر درخواست های مهاجرتی، از جمله ویزای تحصیلی، گواهی های حمایت مالی، شهروندی، شهروندی و خدمات اولویت دار تا حداقل 20 درصد

افزایش IHS که باید بلافاصله پس از درخواست ویزا پرداخت شود، افزایش 66 درصدی است و به این معنی است که یک خانواده چهار نفره که برای ویزای پنج ساله درخواست می کنند، باید 18110 پوند علاوه بر هزینه ویزا بپردازند. بسیاری از موارد بیش از 6500 پوند است.

تاریخ تغییرات هنوز اعلام نشده است، اما از نظر تاریخی دولت معمولاً در آوریل و گاهی اوقات اکتبر تغییراتی در هزینه های مهاجرت ایجاد می کند، بنابراین پاییز 2023 محتمل به نظر می رسد.

چنین افزایش قابل توجهی در هزینه ها احتمالاً جذابیت کارفرمایان حامی اتباع غیر بریتانیایی را کاهش می دهد. در حالی که این امر از هدف دولت برای کاهش اتکای بریتانیا به نیروی کار خارجی حمایت می‌کند، در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت برای رفع کمبود کارکنان در بسیاری از بخش‌ها، از فناوری و آموزش گرفته تا ساخت‌وساز و خیریه، کار بسیار کمی انجام خواهد داد.

در خبر خوب دیگر، وزیر مهاجرت اصلاحات دیگری را با هدف ساده سازی هزینه های مهاجرت تایید کرده است. به عنوان مثال، هزینه ثبت نام بیومتریک 19.20 پوندی در صورت دیجیتالی شدن سیستم مهاجرت حذف خواهد شد. علاوه بر این، هزینه درخواست ورود 161 پوند نیز برای افرادی که مرخصی محدودی برای انتقال شرایط به سند جدید دارند، لغو خواهد شد.

کارفرمایان و مهاجرانی که به دنبال درخواست ویزای بریتانیا هستند، احتمالاً می خواهند زودتر درخواست دهند تا از این هزینه های بالاتر اجتناب کنند. کارفرمایان همچنین باید سیاست های خود را در مورد پرداخت حق الزحمه از طرف کارگران تحت حمایت خود بازبینی کنند تا اطمینان حاصل کنند که یک رویکرد منسجم و چه اقداماتی می توانند در صورت ترک کار یک کارمند در مدت کوتاهی پس از دریافت این حق الزحمه انجام دهند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزایش نرخ یا سایر موارد مهاجرت، لطفاً با تام برت یانگ در ما تماس بگیرید مهاجرت تیم در 0121 227 3759یا اینکه فرم زیر را پر کنید.


دیدگاهتان را بنویسید