بررسی مهاجرت – برای مدارس دارای مجوز حامی ویزای دانش آموزی کودک


اعلامیه اخیر ارسال شده توسط ویزا و مهاجرت انگلستان (UKVI) در تابلوی اطلاع رسانی سیستم مدیریت حمایت (SMS) که توسط همه دانشجویان حامی و دارندگان مجوز کار هر بار که وارد پیامک می شوند مشاهده می شود، از همه حامیان مالی می خواهد که دو به روز رسانی را انجام دهند. سیستم. در مرحله اول، اطمینان حاصل شود که شماره های بیمه ملی کارمند مجاز و مخاطب کلیدی در مجوز آنها به سیستم اضافه شده است. اگر این اطلاعات قبلاً در پیامک موجود نیست، اسپانسر باید آن را اضافه کند. اگر یک کارگر توسعه یا مخاطب کلیدی شماره بیمه ملی نداشته باشد، از اسپانسر خواسته می‌شود که دلیل آن را توضیح دهد و ممکن است از آنها خواسته شود مدارک بیشتری مبنی بر درخواست آن‌ها ارائه دهد.

دومین به روز رسانی پیامکی که از حامیان مالی خواسته شده بود، اضافه کردن شماره شناسه اتاق شرکت ها برای شخص حقوقی صاحب مجوز بود. برخی از مدارس ممکن است شماره مرجع خانه شرکت ها را نداشته باشند (مانند مدارسی که خیریه ثبت نشده هستند)، اما اگر دارید، UKVI از شما می خواهد که در اولین فرصت آن را به سیستم مدیریت حامی خود اضافه کنید.

UKVI می‌گوید که ارائه این شماره‌های مرجع به آن‌ها کمک می‌کند تا تغییرات را به‌طور مؤثرتری نظارت کنند و همچنین به انتقال حامیان مالی به سیستم حمایت مالی تغییریافته کمک می‌کند. رایج است که UKVI در حال حاضر ممیزی های معمولی را از سوابق حامیان اتاق انجام می دهد تا نظارت کند آیا رویدادهای قابل گزارشی رخ داده اند که هنوز گزارش نشده اند، به عنوان مثال. تغییر مالکیت (که در برخی موارد شما را ملزم به درخواست مجوز جدید می کند). دلیل نیاز به شماره های بیمه ملی کمی کمتر مشخص است، اما ممکن است به UKVI کمک شود تا بررسی کند که افرادی که در مجوز ذکر شده اند شرایط لازم برای تصدی این موقعیت ها را دارند یا خیر. ما می‌دانیم که ارتقای پیامک‌ها در آینده، این بررسی‌ها را قادر می‌سازد تا با استفاده از داده‌های ارائه شده به UKVI توسط Companies House و HMRC، به‌طور خودکار انجام شوند.

وزارت امور داخله خدمات پشتیبانی را برای بخش آموزش ارائه می دهد

دارندگان مجوزهای دانش آموزی/کودک اکنون به خدمات جدیدی که توسط UKVI ارائه می شود بدون پرداخت هزینه اضافی دسترسی دارند. تیم پشتیبانی بخش آموزش خدمات زیر را به دارندگان مجوز ارائه می دهد:

  • مکمل پزشکی مهاجرت، سابقه مهاجرت، تایید ثبت نام، و درخواست ویزا و لغو درخواست
  • پشتیبانی تلفنی اضطراری شامل سرپرستان دانش آموز
  • سوالات مرتبط با خط مشی
  • رفع BRP و eVisa

اطلاعات اضافی در مورد این سرویس، از جمله فرم ثبت نام در پورتال مدیریت حساب آنلاین (AMP) که از طریق آن می توان درخواست ها را ارسال کرد، یافت می شود. اینجا.

در حالی که به نظر می رسد این سرویس به ویژه مفید است، اما هر از گاهی مدارس هنوز درخواست های مهاجرت یا حمایت مالی دارند که ترجیح می دهند با UKVI مطرح نکنند، یا ممکن است در مورد آنها نیاز به مشاوره داشته باشند. امنیتشما توافق نامه والدین، یا سایر جنبه های فعالیت مدرسه. البته ما خوشحال خواهیم شد در چنین شرایطی به شما کمک کنیم.

هزینه در حال افزایش است

مدارسی که از درخواست های ویزا برای دانشجویان بین المللی خود حمایت مالی می کنند نیز باید از افزایش های اخیر و آتی در هزینه های درخواست ویزای دانشجویی و کودک آگاه باشند. در 4 اکتبر، هزینه درخواست ویزای دانشجویی یا کودک از 363 پوند به 490 پوند افزایش یافت. بنابراین هزینه درخواست های خارج از کشور با هزینه درخواست های ارسال شده از انگلستان برابر است. علاوه بر این، هزینه رسیدگی به اولویت درخواست‌های ویزای خارجی، که شامل تصمیم‌گیری در مورد درخواست‌های ویزا به جای سه هفته معمول در یک هفته می‌شود، از 250 پوند به 500 پوند افزایش یافته است.

علاوه بر این، مقررات افزایش مالیات بهداشت مهاجرت (IHS) در پارلمان ارائه شده است، بنابراین ما اکنون می دانیم که افزایش IHS از 16 ژانویه 2024 یا پس از آن اعمال خواهد شد. برای متقاضیان ویزای دانشجویی و دانشجویی کودک (و همچنین طرح تحرک جوانان و متقاضیان ویزای کودکان وابسته) IHS از 470 پوند در سال به 776 پوند افزایش خواهد یافت. مدارسی که از کارگران نیز حمایت مالی می کنند (مثلاً از طریق مسیرهای مهاجرت کارگران ماهر یا کارگران خیریه) باید بدانند که IHS برای متقاضیان این ویزا از 624 پوند در سال به 1035 پوند افزایش می یابد.

حمایت مالی ویزای دانشجویی کودک از VWV

تیم مهاجرت با تجربه VWV طیف گسترده ای از خدمات را برای ارائه مدارس مستقل با پشتیبانی محرمانه و بی طرفانه ای که نیاز دارند ارائه می دهد، از جمله:

  • خط راهنمای مهاجرت – به عنوان «پرداخت در حین رفتن» یا پرداخت ماهانه ثابت ارائه می شود
  • مدیر مهاجرت – یک ابزار آنلاین توسعه یافته با مشارکت ITQ متیس و برای کمک به مدارس و والدین در مدیریت فرآیند حمایت مالی و ویزا طراحی شده است
  • حق ما برای مطالعه سیاست ها و پرس و جوها
  • مشاوره و پشتیبانی در رابطه با حمایت از کارگران و درخواست ویزا آنها
  • ممیزی سیستم ها، فرآیندها و سوابق حمایت مالی
  • آموزش – هم به سفارش و هم به عنوان بخشی از برنامه منظم ما فعالیت های آموزشی برای مدارس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویدادها یا سایر موارد مهاجرتی، لطفا تماس بگیرید تام برت یانگ در مال ما تیم مهاجرت بر 0121 227 3759 یا اینکه فرم زیر را پر کنید.


دیدگاهتان را بنویسید