برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس: VenturaWorld


VenturaWorld، a خدمات مهاجرت در بنگلور این شرکت نه تنها چندین سال تجربه ارزشمند دارد، بلکه ما یک تیم بسیار متعهد و متعهد هستیم. ما نیز به شما کمک می کنیم کار کردن جستجو کنید و اکنون تعداد زیادی وجود دارد تجارت نیروی کار ماهرو یک پرستار، مربی، سرآشپز، آشپزی می کند، راننده کامیون جای خالی باز است ما هر ماه فقط بر تعداد محدودی پرونده برای شما و مدیر پرونده ما تمرکز می کنیم RCIC بر اساس ونکوورکانادا می تواند به شخصیت شما توجه و تمرکز مناسبی داشته باشد مهاجرت کاربرد.

خلبان مهاجرت آتلانتیک کارفرما رانده می شود برنامه ای که استخدام کارگران خارجی را تسهیل می کند. تمام متقاضیان اصلی که تحت برنامه آزمایشی وارد کانادا می شوند باید دارای یک پیشنهاد کار از یک کارفرمای تعیین شده و یک طرح تسویه حساب فردی برای خود و خانواده تان.

هنگامی که یک کارفرمای تعیین شده نامزدی را پیدا کرد که نیازهای شغلی و معیارهای برنامه او را برآورده می کند، آن کارفرما ابتدا باید به آنها شغلی پیشنهاد دهد. کارفرمایان نیازی به انجام فرآیند به دست آوردن ارزیابی تاثیر بازار کار ندارند (LMIA) تحت این برنامه

کارفرمایانی که باید به سرعت یک جای خالی را پر کنند، مجوز کار موقت دریافت می کنند تا نامزد و خانواده اش بتوانند در اسرع وقت به کانادا بیایند. برای دریافت این مجوز کار، نامزدها نیاز دارند:

  • پیشنهاد شغلی معتبر؛
  • نامه ای از هنر استان; و
  • الزام به درخواست برای اقامت دائم ظرف 90 روز پس از اقامت موقت مجوز کار کاربرد

اگر مایلید با ما تماس بگیرید، بهترین راه برای رزرو مشاوره اولیه با یکی از مشاوران ما است. جدا از توضیح مهاجرت فرآیند و گزینه های مهاجرت شما، می توانید خودتان قضاوت کنید که کار با VenturaWorld چگونه است و آیا ما شریک مناسبی برای شما هستیم یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید