شرکت‌های فناوری دیجیتال – آیا ویزای استعدادهای جهانی می‌تواند به پر کردن جای خالی کمک کند


مسیر ویزای استعدادهای جهانی می تواند نقش مهمی در تامین استعدادهای کلیدی از خارج از کشور ایفا کند. این ویزا در ابتدا در فوریه 2020 معرفی شد. این برنامه برای جذب کارگران ماهر با استعداد و آینده دار در زمینه تحقیقات علمی یا علمی، هنر و فرهنگ و فناوری دیجیتال به انگلستان طراحی شده است. این ویزا با بیش از 4000 درخواست ویزای اعطا شده که یک چهارم از آن‌ها از این بخش می‌آیند، محبوبیت ویژه‌ای در میان کارکنان فناوری دیجیتال و مشاغل کسب‌وکار داشته است.

Tech Nation، که سازمانی است که از برنامه های استعدادهای جهانی برای کارگران دیجیتال پشتیبانی می کند، مفتخر است که در آن اظهار نظر کند. گزارش ویزا 2022 که:

«به‌دست‌آوردن ترکیب مناسبی از افراد، سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌ها و دوز سالم زمان‌بندی هوشمند، همیشه چالشی پیش روی شرکت‌هایی است که به دنبال ارائه چیزهای نوآورانه به جهان هستند. در Tech Nation، ما مفتخریم که از رهبران مقیاس‌پذیر در حل این چالش‌ها حمایت می‌کنیم و مفتخریم که نقش خود را در اجرای ویزای استعدادهای جهانی ملت فناوری ایفا کنیم و بریتانیا را قادر می‌سازیم تا با آغوش باز از استعدادهای برتر فناوری جهان استقبال کند.»

معیارها چیست؟

قبل از درخواست ویزا، یک فرد باید از Tech Nation تأییدیه بگیرد. متقاضیان بر اساس معیارهایی ارزیابی می شوند که آیا آنها دارای “چشم انداز استثنایی” یا “استعداد استثنایی” هستند. تمایز واضحی بین معیارهای هر یک وجود دارد.

نامزدی با چشم انداز استثنایی در اوایل کار خود است و می تواند نشان دهد که پتانسیل تبدیل شدن به یک رهبر در رشته خود را دارد.

متقاضی با استعداد استثنایی باید نشان دهد که در حال حاضر استعدادهای دیجیتال را رهبری می کند.
شرایط مدارک برای اخذ ویزا پیچیده و بر اساس انطباق متقاضی با معیارهای خاصی است. متقاضیان باید حداقل 10 مدرک ارائه کنند.

برای تعهدات استثنایی، متقاضی باید حداقل دو مورد از موارد زیر را داشته باشد:

  • حداقل یک نمونه از نوآوری به عنوان بنیانگذار یک شرکت محصولات دیجیتال یا به عنوان کارمندی که بر روی یک حوزه یا مفهوم دیجیتال جدید کار می کند.
  • حداقل یک نمونه از تایید به رسمیت شناختن کار خارج از محدوده شغل متقاضی که به توسعه این رشته کمک می کند.
  • حداقل یک نمونه از مشارکت فنی، تجاری یا کارآفرینی قابل توجه در این زمینه به عنوان موسس یا کارمند یک شرکت فناوری دیجیتال.
  • حداقل یک نمونه از توانایی استثنایی در این زمینه از طریق مشارکت علمی از طریق تحقیقات همتا

برای استعدادهای استثنایی، متقاضی باید حداقل دو مورد از موارد زیر را ارائه دهد:

  • سابقه اثبات شده نوآوری به عنوان موسس یا مدیر ارشد یک شرکت فناوری دیجیتال یا به عنوان کارمندی که بر روی یک حوزه یا مفهوم دیجیتال جدید کار می کند.
  • اثبات به رسمیت شناختن کار خارج از محدوده شغل متقاضی که به توسعه منطقه کمک می کند
  • آنها به عنوان موسس، مدیر ارشد، عضو هیئت مدیره یا کارمند یک شرکت فناوری دیجیتال سهم فنی، تجاری یا کارآفرینی قابل توجهی در این زمینه داشته اند.
  • آنها توانایی استثنایی در این زمینه را از طریق مشارکت دانشگاهی از طریق تحقیقات منتشر شده یا بررسی شده نشان داده اند

یک شرط مشترک برای هر دو مجموعه معیار این است که متقاضی باید سه توصیه نامه از یک “کارشناس شناخته شده” در بخش فناوری دیجیتال که حداقل 12 ماه کار متقاضی را می شناسد، دریافت کند.

چگونه درخواست کنم و چقدر طول می کشد؟

هنگامی که متقاضی تمام مدارک خود را از جمله تکمیل فرم درخواست ملت فناوری را جمع آوری کرد، می تواند برای تأیید از ملت فناوری درخواست دهد. در زمان نگارش این مقاله، دریافت اشتراک پنج تا هشت هفته طول می کشد. یک مسیر سریع برای آن دسته از متقاضیانی وجود دارد که در یک برنامه شتاب دهنده شناخته شده انگلستان پذیرفته شده اند و در چنین مواردی تایید حدود سه هفته طول می کشد.

متقاضی می تواند همزمان با درخواست تاییدیه تصمیم به درخواست ویزا بگیرد یا قبل از درخواست برای ویزای استعدادهای جهانی صبر کند تا تاییدیه آنها دریافت شود. رسیدگی به درخواست های ویزا حدود 15 روز کاری طول می کشد.

ویزای استعدادهای جهانی به شما امکان می دهد در انگلستان اقامت کنید. متقاضیان تایید شده توسط ملت فناوری با توجه به معیارهای استعداد استثنایی می توانند پس از سه سال درخواست دهند. کسانی که برای تعهدات استثنایی خود حمایت می شوند می توانند پس از پنج سال درخواست دهند.

چطور میتوانیم کمک کنیم؟

تیم مهاجرت ما تجربه گسترده ای در حمایت از افراد با درخواست های تایید و ویزا تحت مسیر استعدادهای جهانی دارد، بنابراین ما می توانیم به طور موثر مشتریان را از طریق پیچیدگی های این دسته مهاجرت راهنمایی کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درخواست های ویزای استعدادهای جهانی، لطفاً با نیشیل پاتل در ما تماس بگیرید تیم مهاجرت بر 02076 650 944یا اینکه فرم زیر را پر کنید.


دیدگاهتان را بنویسید